Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e–shopu)
CARPIO plus s.r.o.
1. Všeobecné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim - obchodníkom, obchodnou spoločnosťou CARPIO plus s.r.o., so sídlom Hlavná 16, 941 07 Veľký Kýr, IČO: 50 699 776, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, Oddiel: Sro, Vložka č. 42468/N (ďalej len ako „obchodník“) a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka, http://carpio.sk/ .
Kontaktné údaje obchodníka:
CARPIO plus s.r.o.
Sídlo: Hlavná 16, 941 07 Veľký Kýr
IČO: 50 699 776
DIČ: 21 20 426 022
IČ-DPH: SK 21 20 426 022
Spoločnosť CARPIO plus s.r.o. je platcom DPH.
Telefón: +421 907 857 319
(dostupný v pracovných dňoch v čase od 8.00 – 17.00 hod, v sobotu od 8:00 do 12:00)
E-mail: eshop@carpio.sk
Číslo účtu pre platby prevodom: VÚB Banka
IBAN: SK35 0200 0000 0037 8161 0859
BIC/SWIFT: SUBASKBX
Orgán dohľadu:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 037/772 02 16
fax č. 037/772 00 24
Kupujúcim alebo zákazníkom je fyzická osoba (spotrebiteľ podľa § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Občiansky zákonník), ktorá v súvislosti so
spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania,
alebo právnická osoba (podnikateľ podľa § 2 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník), ktorá si objedná tovar, poskytne svoje osobné údaje v
zmysle náležitostí požadovaných na realizáciu objednávky, a ktorá odoslala obchodníkovi
elektronickú objednávku spracovanú systémom internetového obchodu na internetovej stránke: http://carpio.sk/ . Tovarom sú všetky produkty
zverejnené na stránkach internetového obchodu, http://carpio.sk/. Obchodník zverejňuje zoznam tovarov, ktoré ponúka kupujúcemu a umožňuje mu tovary
objednávať prostredníctvom tohto internetového obchodu.
Elektronická objednávka je odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru a celkovej cene objednávky,
ktorý je spracovaný systémom internetového obchodu a zo strany kupujúceho je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy s obchodníkom. Odoslaním
elektronickej objednávky a vyhlásením vo forme označenia na to určeného políčka kupujúci vyhlasuje, že si všeobecné obchodné podmienky v plnom
rozsahu prečítal a porozumel ich obsahu, na znak čoho zaslal obchodníkovi elektronickú objednávku.
Automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému obchodníka sa nepovažuje za záväzné akceptovanie objednávky zo
strany obchodníka.
Cenou za tovar sa rozumie suma uvádzaná na internetom obchode, http://carpio.sk/ jednotlivo pri každom tovare, ktorú je kupujúci povinný uhradiť
obchodníkovi.
Ceny tovaru sú vyznačené pri jednotlivých položkách tovaru. Sú uvedené ako predajná cena, teda vrátane DPH. Náklady spojené s prepravou tovaru nie
sú zahrnuté do tejto ceny za tovar. Výška prepravných nákladov záleží od ceny objednávky resp. od váhy objednaného tovaru (viď. VIII. Poplatky za
prepravu). Pri každom oznámení o znížení predajnej ceny tovaru je uvedená predchádzajúca cena tovaru, ktorou sa rozumie najnižšia cena, za ktorú
obchodník predával tovar v období 30 dní pred znížením ceny tovaru, alebo od začiatku predaja tovaru, ak obchodník predával tento tovar kratšie ako
30 dní pred znížením ceny.
2. Práva a povinnosti zmluvných strán
Obchodník je povinný dodať kupujúcemu tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene a spolu s tovarom, alebo dodatočne, zaslať
kupujúcemu všetky dokumenty týkajúce sa tovaru v slovenskom jazyku.
Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar, zaplatiť za objednaný tovar dohodnutú cenu obchodníkovi ako aj uhradiť poplatky súvisiace s dopravou
a preskúmať tovar a obal tovaru pri jeho prevzatí.
3. Objednanie tovaru a uzatvorenie zmluvy
Objednanie tovaru vzniká výlučne na základe riadne vyplnenej elektronickej objednávky na internetom obchode, ktorú kupujúci zašle obchodníkovi.
Odoslaná elektronická objednávka je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy (ďalej len ako „zmluva“).
Po vytvorení objednávky v internetovom obchode obchodník zašle kupujúcemu automaticky informatívny e-mail s potvrdením prijatia objednávky. O
detailoch objednávky a predpokladanom termíne dodania tovaru bude obchodník informovať kupujúceho prostredníctvom e-mailu v záväznom akceptačnom
e-maile.
Zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu obchodníka s návrhom kúpnej zmluvy kupujúcemu (akceptačný e-mail), t.j. záväzným
potvrdením objednávky zo strany obchodníka. Od tohto momentu medzi obchodníkom a kupujúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.
Obchodník jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom informoval pred odoslaním objednávky kupujúceho o predzmluvných informáciách, týkajúcich sa reklamačných, platobných, obchodných, prepravných a iných podmienok tak, že:
a) o hlavných vlastnostiach tovaru v rozsahu primeranom použitému prostriedku komunikácie a tovaru informoval na príslušnej katalógovej stránke
eshopu obchodníka,
b) o obchodnom mene a sídle obchodníka informoval v týchto všeobecných obchodných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej stránke eshopu,
c) o telefónnom čísle obchodníka a o ďalších údajoch, ktoré sú dôležité pre kontakt kupujúceho s obchodníkom, najmä adresu jeho elektronickej pošty
informoval na príslušnej stránke eshopu obchodníka a v týchto všeobecných obchodných podmienkach,
d) o adrese obchodníka, na ktorej môže kupujúci uplatniť reklamáciu tovaru, podať sťažnosť alebo iný podnet informoval v týchto všeobecných
obchodných podmienkach,
e) o celkovej cene tovaru vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní alebo ak vzhľadom na povahu tovaru nemožno cenu primerane určiť
vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj o nákladoch na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo, ak tieto náklady a poplatky
nemožno určiť vopred o skutočnosti, že kupujúci ich bude povinný uhradiť, informoval na príslušnej stránke eshopu obchodníka,
f) o platobných podmienkach, dodacích podmienkach, o lehote, do ktorej sa obchodník zaväzuje dodať tovar, o informácii o postupoch uplatňovania a
vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov kupujúceho informoval v príslušných článkoch týchto obchodných podmienok,
g) o informácii o práve kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy, o podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy
informoval v týchto všeobecných obchodných podmienkach,
h) o poskytnutí formuláru na odstúpenie od kúpnej zmluvy informoval v týchto všeobecných obchodných podmienkach, obchodník zároveň poskytol samotný
formulár ,
i) o informácii, že ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, bude znášať náklady spojené s vrátením tovaru obchodníkovi informoval prostredníctvom
týchto všeobecných obchodných podmienok,
k) o poučení o zodpovednosti obchodníka za vady tovaru a o možnostiach a procese reklamácie informoval obchodník v týchto všeobecných obchodných
podmienkach,
o) o tom, že jazykom ponúkaným na uzatvorenie zmluvy je slovenský jazyk informoval v týchto všeobecných obchodných podmienkach,
p) informáciu o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov; pričom obchodník zároveň uviedol na
odkaz na platformu alternatívneho riešenia sporov, prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
4. Cena tovaru
Pri každom tovare je priamo v konkrétnej ponuke internetového obchodu uvedená cena tovaru v mene „EUR.“ Táto cena za tovar je konečná, vrátane DPH
a bez ďalšieho navýšenia.
Pred odoslaním elektronickej objednávky bude vypočítaná celková cena za tovar, a to už vrátane nákladov spojených s prepravou tovaru. Konečná cena
za tovar a náklady súvisiace s prepravou je uvedená v potvrdení o prijatí objednávky.
Cena za tovar a služby objednané kupujúcim môžu byť dodatočne upravené len na základe predchádzajúcej vzájomnej dohody medzi zmluvnými stranami a s
písomným súhlasom kupujúceho.
Všetky akcie uvedené na internetovom obchode platia do odvolania alebo do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom tovare nie je uvedené inak.
Akékoľvek dodatočné zľavy, ktoré sú poskytované nad rámec zliav uvádzaných pri jednotlivých produktoch na internetovej stránke, individuálne zľavy
alebo zľavy poskytované na základe spolupráce nášho internetového obchodu s tretími stranami, nie sú vzájomne kombinovateľné.
5. Platobné podmienky
Za tovar v internetovom obchode je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
• platba na dobierku
• platobnou kartou (pri platbe vopred)
• platba prevodom, alebo vkladom na bankový účet obchodníka
• platba v hotovosti (pri osobnom prevzatí objednávky v predajni Rybárstvo CARPIO).
V prípade platby prevodom na účet, zákazník zrealizuje platbu bezodkladne po potvrdení objednávky a vystavení zálohovej faktúry, najneskôr však do
3 kalendárnych dní. Zakúpený tovar bude vyexpedovaný až po zaplatení jeho ceny, čím sa rozumie pripísanie celej ceny tovaru vrátane prípadného
príplatku za prepravu na účet prevádzkovateľa internetového obchodu. Ak nebude platba obchodníkovi pripísaná na účet do troch kalendárnych dní od
potvrdenia objednávky, má právo predmetnú objednávku stornovať.
Kupujúci je povinný uhradiť celkovú cenu za tovar spôsobom, ktorý si zvolí v elektronickej objednávke. Tovar je možné v plnej výške uhradiť
dobierkou na mieste odovzdania tovaru prostredníctvom kuriéra (spoločnosť DPD alebo GEIS) vrátane ceny za prepravu tovaru, či Slovenskej pošty,
platbou kartou cez platobnú bránu obchodníka alebo uhradením kúpnej ceny na účet obchodníka pod variabilným symbolom (číslo objednávky), ktorý
platbu identifikuje, a to najneskôr v lehote splatnosti uvedenej vo faktúre.
6. Dodanie tovaru a dodacie lehoty
Ak sa nedohodlo inak, obchodník sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar do 30 dní od uzavretia zmluvy. Obchodník je povinný bezodkladne informovať
kupujúceho o prípadnom predĺžení dodacej lehoty. Ak obchodník nesplnil svoj záväzok dodať vec v lehote podľa prvej vety, kupujúci ho písomne vyzve,
aby dodal vec v ním poskytnutej dodatočnej primeranej lehote. Ak obchodník nedodá vec ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, kupujúci je
oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Tovar sa považuje za dodaný doručením na adresu, ktorú kupujúci stanovil v elektronickej objednávke.
V prípade uvedenia na internetovom obchode, že tovar je „na sklade“ znamená to, že obchodník tovarom disponuje fyzicky na sklade a v počte, ktorý
je uvedený na internetovom obchode. V prípade uvedenia na internetovom obchode, že pri tovare je uvedené „posledný kus“ znamená to, že obchodník
tovarom disponuje fyzicky na sklade a to iba posledným kusom z uvedeného tovaru. Odoslanie tovaru je tak možné v nasledujúci pracovný deň po
prijatí elektronickej objednávky. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov, a časť z nich nie je skladom, obchodník o tom informuje kupujúceho s
možnosťami čiastočných dodávok.
V prípade uvedenia na internetovom obchode, že tovar je ,,na centrálnom, alebo externom sklade“ znamená to, že tovar majú fyzicky na sklade
dodávatelia a distribútori obchodníka v počte, ktorý je uvedený na internetovom obchode. Odoslanie tovaru zo strany obchodníka je tak možné v
rozmedzí 2 až 5 pracovných dní.
V prípade uvedenia na internetovom obchode, že tovar je „na objednávku“ znamená to, že jeho dostupnosť obchodník preverí u svojich dodávateľov a
distribútorov. Obchodník sa zaväzuje kontaktovať kupujúceho ohľadom možného termínu dodania.
V prípade bezhotovostného bankového prevodu vopred, ktorý si kupujúci zvolí ako spôsob platby, obchodník odosiela tovar až po pripísaní celkovej
ceny za tovar na účet obchodníka (cena za tovar a prepravné náklady).
7. Miesto a spôsob dodania tovaru
Za miesto dodania tovaru sa považuje miesto, ktoré kupujúci určil ako miesto odovzdania tovaru a do ktorého je tovar dodávaný.
Kupujúci je informovaný o odoslaní tovaru. Kupujúci je povinný zabezpečiť bezproblémové prevzatie tovaru, najmä tým, že v dňoch plánovaného
doručenia bude dostupný na telefónnom čísle určenom pre doručenie alebo prítomný na adrese doručenia. Pokiaľ túto povinnosť nie je možné splniť, je
povinný informovať obchodníka, dohodnúť sa s ním na náhradnom termíne doručenia alebo určiť náhradnú osobu, ktorá povinnosť prevzatia tovaru splní
za pôvodného príjemcu zásielky.
Pokiaľ kupujúci bezdôvodne odmietne prevziať a zaplatiť dobierkou riadne dodávaný tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, týmto
sa zaväzuje obchodníkovi uhradiť náklady na dopravu, určené podľa platného cenníka prepravnej spoločnosti (DPD alebo GEIS). Opätovné doručenie
zásielky je možné len po vzájomnej dohode medzi zmluvnými stranami.
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho okamihom zaplatenia kúpnej ceny a jeho prevzatím.
Obchodník nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru udaním nesprávnej adresy kupujúceho.
Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od prepravcu a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí
tovaru.
Poškodený tovar kupujúci od prepravcu neprevezme a poškodenie tovaru kupujúci zaznačí do dokladu o prevzatí tovaru.
Podpísaním dodacieho listu kupujúci súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že tovar dorazil mechanicky nepoškodený. Obchodník nezodpovedá za
neskoršie reklamácie spôsobené vinou dopravy.
Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v okamihu prevzatia tovaru od obchodníka resp. prepravcu (kuriér, Slovenská pošta), alebo
keď tak neurobí včas, tak v čase, keď obchodník umožní kupujúcemu nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme.
Obchodník do každej zásielky prikladá faktúru - daňový doklad, ktorý zároveň slúži ako záručný list. V prípade, ak tento doklad absentuje v
zásielke, kupujúci bezodkladne o tejto skutočnosti upovedomí obchodníka telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Obchodník najneskôr v
nasledujúci deň zašle kupujúcemu tento daňový doklad, a to spôsobom podľa dohody s kupujúcim.
8. Poplatky za prepravu
Poplatky za prepravu je kupujúci povinný zaplatiť spolu s cenou za tovar tak, ako je to uvedené v elektronickej objednávke. V internetovom obchode
sú všetky ceny tovaru a poplatkov za prepravu konečné, vrátane DPH. K uvedeným cenám tovaru pripočítavame nasledovné poplatky za prepravu:
Pri objednávke tovaru v celkovej hodnote nad 40 € a celkovej hmotnosti objednaného tovaru do 30kg je poštovné zdarma a k cene tovaru sa v tomto
prípade nepripočíta poplatok za prepravu (platí pri doprave spôsobe prepravy Slovenskou poštou alebo prepravnou spoločnosťou GLS).
Stále najčastejší spôsob platby. Vaša objednávka je zaslaná poštou alebo kuriérskou službou GLS na Vami zadanú adresu a platíte až pri jej
prevzatí. Tento spôsob platby je možný iba na Slovensku. Ku každej objednávke prikladáme faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list. Pri
objednávkach do zahraničia, si vopred dohodneme podmienky, spôsob dodania a platby.
SLOVENSKÁ REPUBLIKA
GLS kuriérska služba:
Doručenie balíka / 24 - 48h...................do 40,00€ / max.30 kg ............................. 4,00€ s DPH
Doručenie balíka / 24 - 48h...................nad 40,00 € / max.30 kg.......................... ZADARMO
Doručenie balíka / 24 -48h....................nad 30 kg - príplatok............................... 4,00€ s DPH
DORUČENIE DO ZAHRANIČIA
Pre doručenie tovaru mimo územia Slovenskej Republiky prepravné účtujeme podľa aktuálneho cenníka kuriérskej služby GLS. O presnej cene dopravy do
zahraničia Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom. Po uhradení prevodom na náš účet, Vám bude obratom zaslaný tovar.
Česká republika
GLS kuriérska služba:
Doručenie balíka / 48 - 72h.....................................................................................8,50€ s DPH
(*Tovar je expedovaný do zahraničia až po uhradení faktúry za objednávku, platba na dobierku do zahraničia nie je možná)
Pokiaľ dôjde medzi vybavením a odoslaním objednávky k zmene cien, platia ceny uvedené v objednávke po dobu 30 dní. Obchodník po uplynutí tejto doby
kupujúceho na prípadnú zmeny poplatku za prepravu upozorní e-mailom.
Osobný odber (len pri platbe vopred)............................................................................bezplatne
Pri nadmerne ťažkej zásielke (nad 30 kg) je obchodník povinný informovať kupujúceho vopred s možnosťami dodania tovaru a poplatkov za prepravu.
Uvádzané ceny sú platné v rámci Slovenskej republiky. Poplatky za prepravu do zahraničia sú kalkulované osobitne a budú oznámené kupujúcemu na
uvedený e-mail do 24 hodín od zaslania objednávky k odsúhlaseniu konečnej ceny za prepravu.
Iné poplatky ani poplatky za balné obchodník neúčtuje.
Obchodník môže zaslať tovar, ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote pokiaľ o to kupujúci
požiada, avšak len za predpokladu, že kupujúci vyjadrí súhlas s dodatočnými poplatkami za prepravu, ktoré vzniknú viacnásobným odosielaním
tovaru.
9. Storno objednávky
Kupujúci má právo stornovať objednaný tovar bez storno poplatku, a to až do okamihu odoslania tovaru na adresu / odoslania zásielky prepravnej
spoločnosti.
Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (e-mailom, listom na adresu sídla spoločnosti). Potvrdenie stornovania oznámi obchodník
kupujúcemu takisto výlučne písomnou formou.
Obchodník má právo stornovať objednávku v prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci, z dôvodu ukončenia jeho výroby, z dôvodu jeho vypredania,
alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej
týmito všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Vo všetkých týchto prípadoch je obchodník povinný
bezodkladne informovať kupujúceho prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
Obchodník je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradného tovaru. Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od
objednávky uvedeného tovaru.
V prípade, ak kupujúci vopred uhradil cenu za tovar, obchodník je povinný vrátiť kupujúcemu úhradu za tovar v lehote do 14 dní od oznámenia o
odstúpení od zmluvy/storna prevodom na bankový účet určený kupujúcim.
10. Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme
tovar. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy kupujúci informuje o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením
(napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: CARPIO plus s.r.o., so sídlom Hlavná 16, 941 07 Veľký Kýr, telefónne číslo: +421 907
857 319, emailová adresa: eshop@carpio.sk.
Na tento účel môže kupujúci použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu bol odovzdaný alebo zaslaný a súčasne je k dispozícii na
stránke eshopu obchodníka (tento formulár) , jeho použitie však nie je povinné.
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak kupujúci zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na
odstúpenie od zmluvy.
Po odstúpení od zmluvy vráti obchodník kupujúcemu všetky platby, ktoré kupujúci uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na
doručenie tovaru kupujúcemu. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob
doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy.
Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania
akýchkoľvek ďalších poplatkov. Oznamujeme Vám, že s vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že
ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.
Náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi znáša v plnom rozsahu kupujúci.
Kupujúci je povinný pri odstúpení od zmluvy tovar zaslať obchodníkovi nepoškodený, pokiaľ možno v originálnom obale a nepoužívaný. Tovar zaslaný na dobierku obchodník neprevezme. Obchodník odporúča kupujúcemu poistiť zásielku, ktorou bude tovar doručovať naspäť obchodníkovi.
Ak kupujúci doručí obchodníkovi tovar, ktorý je značne použitý alebo poškodený alebo neúplný a hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, obchodník má voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu, resp. obchodník má právo požadovať od kupujúceho preplatenie zníženia hodnoty tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený.
Kupujúci je povinný obchodníkovi uhradiť náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej
zmluvy, ak došlo k zníženiu hodnoty tovaru z dôvodov na strane kupujúceho v zmysle predchádzajúceho odseku.
Odstúpenie od zmluvy je voči obchodníkovi účinné od okamihu, keď mu je doručené písomné vyhlásenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy.
V prípade odstúpenia od zmluvy, sa zmluva od počiatku ruší a zmluvné strany sú povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli.
Ak dôjde k poškodeniu tovaru počas prepravy na základe odstúpenia od zmluvy, poškodený tovar bude vrátený kupujúcemu. Za takto vzniknuté škody
obchodník nenesie zodpovednosť.
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Kupujúci, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ods. 1 písm. c) – písm. f) zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a
doplnení niektorých zákonov:
c) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
d)dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
e)dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal
bol po dodaní porušený,
f)dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.
Ak kupujúci, spotrebiteľ nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a obchodník nie je povinný vrátiť všetky preukázateľné úhrady kupujúcemu a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu.
11. Odstúpenie podnikateľa od zmluvy
Kupujúci v postavení podnikateľa (právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ )podľa § 2 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník má
právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodného zákonníka alebo iného zákona.
Obchodník môže v závislosti od stavu tovaru, ktorý by podnikateľ zamýšľal vrátiť, dĺžky uplynutej záručnej doby a aktuálnej ceny tohto tovaru
posúdiť možné vrátenie tovaru týmto kupujúcim aj v prípade, ak nie sú splnené podmienky na odstúpenie podnikateľa od zmluvy v zmysle zákona. V
prípade nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany bude tovar vrátený na náklady obchodníka späť. Obchodník je oprávnený účtovať
kupujúcemu prípadné ďalšie oprávnene vzniknuté náklady v primeranej výške.
Pri vystavení dobropisu môže byť od kupujúceho vyžadovaný na nahliadnutie občiansky preukaz za účelom ochrany vlastníckych práv kupujúceho.
Podstatným porušením zmluvnej povinnosti je omeškanie zmluvných strán s plnením povinností podľa tejto zmluvy.
Poškodená zmluvná strana je oprávnená od zmluvy odstúpiť, v prípade, ak to oznámi bezodkladne strane, ktorá je v omeškaní po tom, čo sa o tomto
porušení dozvedela.
Odstúpenie od zmluvy je účinné, keď prejav vôle oprávnenej strany odstúpiť od zmluvy je doručený druhej strane.
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy. Strana, ktorej pred odstúpením od zmluvy poskytla plnenie druhá strana,
toto plnenie vráti; pri peňažnom záväzku spolu s úrokmi vo výške dojednanej v zmluve pre tento prípad, inak ustanovenej podľa § 502 Obchodného
zákonníka. Ak vracia plnenie strana, ktorá odstúpila od zmluvy, má nárok na úhradu nákladov s tým spojených.
12. Záručná doba
Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená iná záručná doba, a plynie odo dňa
prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.
Kupujúci má právo uplatniť si u obchodníka záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo obchodník a zároveň sa
na tovar vzťahuje záruka a bol zakúpený u obchodníka. Podrobnosti ohľadom uplatnenia reklamácie u obchodníka upravuje Reklamačný poriadok uvedený v
čl. XIV. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
Ak sa objaví chyba výrobku v záručnej dobe, postupuje kupujúci podľa Reklamačného poriadku uvedeného v čl. XIV. týchto Všeobecných obchodných
podmienok.
13. Ochrana osobných údajov
Osobné údaje kupujúceho sú dojednané v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb
pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z.
o ochrane osobných údajov.
Informácie o spracovaní osobných údajov nájdete na webovej stránke v dokumente Zásady spracúvania osobných údajov (odkaz na link). Kupujúci berie
na vedomie, že je povinný obchodníkovi poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinný informovať obchodníka o každej zmene
svojich osobných údajov. Kupujúci potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú správne.
14. Reklamačný poriadok
Obchodník zodpovedá kupujúcemu za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Reklamovať je možné výlučne tovar, ktorý bol zakúpený u obchodníka a ktorý je vo vlastníctve kupujúceho. Pri použitých veciach obchodník nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebovaním. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu obchodník nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
Kupujúci je povinný vec pri jej prevzatí skontrolovať a pri používaní veci dodržiavať okrem všeobecne známych pravidiel aj podmienky stanovené pre používanie veci v záručnom liste alebo návode na používanie, je povinný tiež užívať a ošetrovať vec v súlade s jej prirodzenou životnosťou.
Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá obchodník za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka). Kupujúci musí uplatniť vady u obchodníka bez zbytočného odkladu.
Ak sa vyskytne na zakúpenej veci vada, kupujúci má právo vadu reklamovať pre nesúlad veci s kúpnou zmluvou a to počas záručnej doby danej veci. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim.
Ak je na predávanej veci, na jej obale, v návode pripojenom k veci vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty. Ak ide o použitú vec, obchodník a kupujúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, minimálne 12 mesiacov.
Na žiadosť kupujúceho je obchodník povinný poskytnúť záruku písomnou formou (záručný list). Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe.
Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe. Práva zo zodpovednosti za vady pri veciach, ktoré sa rýchlo kazia, sa musia uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe; inak tieto práva zaniknú.
Obchodník nezodpovedá za vady:
ktoré vznikli nesprávnym užívaním, skladovaním, ošetrovaním, údržbou, zásahom kupujúceho, nadmerným zaťažovaním alebo mechanickým poškodením
tovaru,
o ktorých kupujúci pri prevzatí veci vedel, resp. bol na ne vyslovene upozornený,
pre ktoré bola poskytnutá zľava z ceny veci,
ktoré sú spôsobené bežným opotrebením veci spôsobeného jej bežným používaním, v dôsledku prirodzených zmien materiálu,
ktoré vyplývajú z povahy výrobku, ktorých životnosť (funkcia) je obmedzená na kratší čas použitia (napr. batérie),
pri použitých veciach za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením,
ktoré kupujúci spôsobil sám, ktoré boli spôsobené neoprávneným a neodborným zásahom,
ak prišlo k porušeniu ochrannej plomby na veci,
ktoré vznikli v dôsledku vyššej moci (prírodné javy, záplavy, krupobitie a pod.),
vady vzniknuté v dôsledku nesprávneho doručenia prepravnou spoločnosťou a
používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii.
Poškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu, je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru. Obchodník odporúča kupujúcemu rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Kupujúci svojím podpisom dopravcovi vyhlasuje, že obal je nepoškodený.
Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu osobne v predajni Rybárstvo CARPIO na adrese Námestie hrdinov 11, 942 01 Šurany (ďalej len „predajňa“ alebo „Rybárstvo CARPIO“) počas prevádzkovej doby alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie doručením reklamovaného tovaru spolu s reklamačným formulárom na adresu predajne. Uvedené platí aj v prípadne kúpy tovaru prostredníctvom internetového obchodu http://carpio.sk/.
Balenie a spôsob doručenia reklamovaného tovaru, ktoré kupujúci použije, by mali byť bezpečné. Obchodník nenesie zodpovednosť za tovar, ktorý sa poškodí alebo stratí počas doručenia a nepreberá reklamovaný tovar odoslaný na dobierku. Takáto zásielka bude odmietnutá a vráti sa späť na adresu odosielateľa (kupujúceho).
Pri uplatnení reklamácie osobne v predajni je kupujúci povinný predložiť doklad o zakúpení tovaru u obchodníka (pokladničný doklad) alebo inak hodnoverne preukázať, že vec kúpil od obchodníka. Ak kupujúci uplatnil reklamáciu prostriedkami diaľkovej komunikácie, k tovaru je nutné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (pokladničný blok alebo faktúru), ktorý slúži ako záručný list a priložiť vyplnený reklamačný formulár. Reklamačný formulár je k dispozícii v predajni CARPIO a na internetovej stránke obchodníka: https://carpio.sk/content/7-reklamacny-poriadok.
Obchodník v deň prijatia reklamácie vystaví kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru podľa § 852h ods. 6 zákona o ochrane spotrebiteľa (ďalej aj „reklamačný protokol“). Kupujúci poskytne za účelom riadneho vybavenia reklamácie svoje kontaktné údaje (napr. kontaktnú adresu, email a tel. číslo). Obchodník v Reklamačnom protokole presne označí vady tovaru v súlade s § 852h zákona o ochrane spotrebiteľa, poučí kupujúceho o jeho právach (práva zo zodpovednosti za vady uvedené v Čl. IV bodoch 1 a 2 nižšie), uvedie na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré z týchto práv uplatňuje a určí spôsob vybavenia reklamácie. Ak nie je možné spôsob vybavenia reklamácie určiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnoteniu stavu veci, do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po márnom uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie môže kupujúci odstúpiť od zmluvy alebo má právo na výmenu veci za novú.
Ak kupujúci uplatnil reklamáciu prostriedkami diaľkovej komunikácie (nie osobne), obchodník doručí reklamačný protokol kupujúcemu ihneď; ak nie je možné reklamačný protokol doručiť ihneď, doručí sa bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
Kupujúci berie na vedomie, že je povinný poskytnúť obchodníkovi potrebnú súčinnosť nevyhnutnú pre vybavenie reklamácie a že musí strpieť odovzdanie alebo sprístupnenie reklamovanej veci, riadne očistenej a so všetkými súčiastkami, inak nie je možné pristúpiť k vybaveniu reklamácie.
Po vybavení reklamácie obchodník informuje kupujúceho formou elektronickej pošty alebo SMS správou (podľa dohody so kupujúcemu) a zároveň kupujúcemu doručí e-mailom alebo doporučenou poštou písomný doklad o vybavení reklamácie, avšak najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
V prípade, ak obchodník po uplynutí 30 - dňovej lehoty na vybavenie reklamácie nesplnil svoju povinnosť a reklamáciu nevybavil, kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Obchodník je v takom prípade povinný vrátiť kupujúcemu plnú kúpnu cenu za tovar alebo po dohode so kupujúcemu má kupujúci právo na výmenu tovaru za nový.
Práva zo zodpovednosti za vady prislúchajú kupujúcemu v závislosti od toho, či je vada odstrániteľná alebo neodstrániteľná. Pri odstrániteľných vadách tovaru, má kupujúci právo, aby mu bola vada bezplatne, riadne a včas odstránená. Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Namiesto odstránenia vady môže kupujúci požadovať výmenu veci (alebo ak sa vada týka len súčasti veci, tak výmenu tejto súčasti), len ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu veci alebo závažnosť vady. Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
Pri vadách, ktoré nemožno odstrániť a ktoré bránia tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vád, má kupujúci právo na výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpiť (vrátenie kúpnej ceny). Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu v prípade, ak je vada síce odstrániteľná, ale pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (aspoň dve predchádzajúce opravy rovnakej vady) alebo pre väčší počet vád (v dobe uplatnenia reklamácie má tovar súčasne aspoň tri rôzne odstrániteľné vady), nemôže kupujúci vec riadne užívať. Ak ide o neodstrániteľné vady, ktoré nebránia riadnemu užívaniu veci, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Kupujúci je po poučení o jeho právach podľa čl. IV bodov 1 a 2 oprávnený rozhodnúť sa, ktoré z predmetných práv si uplatňuje a je povinný oznámiť obchodníkovi, aké právo si zvolil, bez zbytočného odkladu po uplatnení reklamácie, aby mohol obchodník určiť spôsob vybavenia reklamácie (Čl. III bod 4 vyššie).
Pri výmene veci za novú je kupujúci povinný vrátiť obchodníkovi vec pôvodne dodanú.
Ak má vec vadu, za ktorú obchodník zodpovedá, a ak ide o vec predávanú za nižšiu cenu alebo o vec použitú, má kupujúci miesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.
Vybavenie reklamácie znamená ukončenie reklamačného konania jedným z nasledujúcich spôsobov:
odovzdaním opravenej veci,
výmenou veci,
vrátením kúpnej ceny veci,
vyplatením primeranej zľavy z ceny veci,
písomnou výzvou na prevzatie plnenia (vymenenej veci, opravenej veci, peňazí), alebo
odôvodneným zamietnutím reklamácie.
Ak je reklamácia vybavená opravou, predlžuje sa záručná doba o dobu od uplatnenia reklamácie do dňa, kedy je kupujúci povinný po skončení opravy si vec prevziať, a to aj v prípade, že tak neurobil. Ak je reklamácia vybavená výmenou vadnej vec za vec bez vád, začne plynúť záručná doba od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka – záručná doba na poskytnutú súčiastku začne plynúť od prevzatia súčiastky.
Ak kupujúci uplatnil reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy veci, môže obchodník vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia. Obchodník poskytne kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Obchodník je aj v tomto prípade povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Ak kupujúci uplatnil reklamáciu po 12 mesiacoch od kúpy a obchodník ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša obchodník bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Obchodník je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
Obchodník vydá kupujúcemu písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Pri vydaní veci po vybavení reklamácie uplatnenej osobne (Čl. III bod 4 vyššie) je kupujúci povinný predložiť doklad, na základe ktorého bola vec prijatá na reklamáciu (reklamačný protokol), preukázať svoju totožnosť platným dokladom totožnosti (občiansky preukaz, cestovný pas), alebo iným spôsobom hodnoverne preukázať oprávnenie prevziať reklamovanú vec, inak môže obchodník odmietnuť vec vydať.
Kupujúci má právo na úhradu účelne vynaložených nákladov, spojených s dôvodným a riadnym uplatnením reklamácie, toto právo treba uplatniť u obchodníka najneskôr do jedného mesiaca od uplynutia lehoty pre uplatnenie vád, inak právo zanikne.
Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodneným zamietnutím.
Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil.
15. Alternatívne riešenie sporov
Pokiaľ kupujúci (spotrebiteľ) nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho
práva, má možnosť obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30
dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015
Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Poskytovateľom je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), adresa na
doručovanie: Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Bajkalská 21/A, p. 29, 827 99
Bratislava 27, tel. č. 02/5827 2123, email: ars@soi.sk, adr@soi.sk, webová stránka: http://www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba
zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke
http://www.mhsr.sk). Spotrebiteľ má právo spor riešiť aj prostredníctvom k tomu určenej ODR platformy alternatívneho riešenia sporov -
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
Kupujúci (spotrebiteľ) má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
16. Autorské práva
Všetky údaje uvedené na internetovej stránke, http://carpio.sk/ , sú vyhradené. Akékoľvek použitie obsahu - častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, obrázkov, fotografií či ukážok akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom je bez písomného súhlasu od obchodnej spoločnosti, CARPIO plus s.r.o., zakázané.
17. Záverečné ustanovenia
Obchodník je oprávnený vykonať úpravy a zmeny týchto všeobecných obchodných podmienok v súlade s príslušnými právnymi predpismi. Povinnosť
písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu
obchodníka. Povinnosť písomného oznámenia zmeny je splnená umiestnením na internetovej stránke http://carpio.sk/ .
V prípade, ak je kupujúcim právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ, platia v rámci uzavretej zmluvy na základe objednávky tovaru z
internetovej stránky http://carpio.sk/ výlučne tieto všeobecné obchodné podmienky a akékoľvek iné všeobecné obchodné podmienky tohto kupujúceho sa
na tento zmluvný vzťah neuplatnia.
Všetky zmluvné vzťahy uzatvorené medzi obchodníkom a kupujúcim sa riadia príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, účinnými v čase
uzatvorenia zmluvného vzťahu, a to najmä ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka,
zákona č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a
doplnení niektorých zákonov .
Zaškrtnutím políčka pred odoslaním elektronickej objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v
plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí, a na znak akceptácie zasiela obchodníkovi návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy.
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím zmluvy.
Ustanovenia všeobecných obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva a všeobecné obchodné podmienky internetového
obchodu sú vyhotovené v slovenskom jazyku.
CARPIO plus s.r.o.
Vo Veľkom Kýri, dňa ............